poniedziałek, 24 czerwca 2013

KZK GOP

Za mną bardzo piękny i leniwy weekend, spędzony w dużej mierze z Miłością Mojego Życia<3 i z rodzinką, oh co to był za ubaw! Od bardzo, bardzo dawna nie miałam takiej rodzinnej niedzieli, wybraliśmy się na obiad, ale o hej przygodo w restauracji zabrakło jedzenia ! Po raz pierwszy się z czymś takim spotkałam, w związku z tym, że każdy już coś wypił, żeby się przemieścić potrzebowaliśmy taksówki, pan taksówkarz trochę spięty, no ale nic dziwnego - w końcu był w niedzielę w pracy;) Po udanym obiedzie uwaga, uwaga, powrót autobusem, może kogoś to nie dziwić, ale ja żyję na tym świecie 21 lat i nigdy, przenigdy nie jechałam całą rodzinką (razem z babcią) autobusem KZK GOP, hihih;)
To by było na tyle miłych wspomnień, teraz czas na naukę do egzaminu, trochę późno się za to zabieram, bo egzamin już jutro, ale spinam pupkę, TRZYMAJCIE KCIUKI!;)

Oczywiście nie może zabraknąć przepisu na dziś!

OWSIANKA Z TRUSKAWKAMI I MALINAMI


Nie uwierzycie, ale to moja pierwsza owsianka w życiu - była przepyszna!

Przepis:
mleko zagotować z płatkami owsianymi, tak długo, aż płatki napęcznieją
dodać ulubione owoce
Gotowe! ;)

1 komentarz:

  1. A no to wesoło miałaś :D to w końcu do tej Warszawy nie jechałyście z Adą ? :D

    Mi jeszcze dwa zostały :D uczyć się nie chcę, a już jeden termin na wrzesień mam ;/ więc muszę się pouczyć, żeby nie mieć nic więcej..

    Co do owsianki - prawie dziennie jem ją na śniadanie :D tylko z racji, że nie chce mi się jej gotować, przygotowuję ją w mikrofali :D ale wychodzi zawsze b.dobra! :D

    OdpowiedzUsuń