niedziela, 9 czerwca 2013

ŚNIADANIA

Dzisiaj pozwoliłam sobie na dłuższe spanie, bo aż do 11:30, więc teraz muszę się spiąć i ogarnąć wszystko na ten tydzień, a jest tego trochę. No, ale żeby mieć energię na cały dzień trzeba zjeść pożywne śniadanko, czyli to co lubię najbardziej ze wszystkich posiłków dnia <3

Dlaczego warto jeść śniadania?
Śniadanie jest najważniejszym posiłkiem dnia, daję energię, która jest nam potrzebna, by nasz mózg mógł pracować od rana prawidłowo i na najwyższych obrotach!

Przyznam się szczerze, że dawniej nie miałam czasu, żeby coś zjeść rano, ale uświadomiłam sobie, że bez śniadania gorzej mi się myśli i od razu po wyjściu z domu robię się głodna, tak więc wygospodarowałam 5 minut, żeby móc kontemplować ten posiłek. Oczywiście, że zdarza mi się również wziąć kanapkę i pobiec  na tramwaj, ale to sporadycznie:P

Co warto jeść na śniadanie?
Najlepiej coś lekkiego, ale za równo pożywnego. Może to być jogurt naturalny z musli i owocami, albo kanapki z ciemnego pieczywa (ja uwielbiam żytnie) z pomidorem, ogórkiem, szynką, czymkolwiek co lubicie.

Reasumując jedzcie śniadania, ponieważ udowodniono naukowo, że osoby nie jedzące śniadań mają większe skłonności do podjadania wieczorami, a co za tym idzie do tyci.



Na zdjęciu:
świeżo wyciśnięty sok marchwiowy
( w następnym poście napiszę o tym trochę)
tosty z pieczywa żytniego z serkiem pomidorami i ogórkiem
(bez soli!)

Have a nice day!


3 komentarze:

  1. hmmm pyszne śniadanko, nie ma nic lepszego od twarożka i pomidorka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przeoczyłaś kochanie :D
    http://playhardstaycute.blogspot.com/2013/06/i-love-shoes-czyli-nowa-para-do-kolekcji.html

    OdpowiedzUsuń
  3. aż się zrobiłam głodna :D

    OdpowiedzUsuń