sobota, 8 czerwca 2013

WOLNA SOBOTA

Może nie dla każdego wolna sobota jest czymś wyjątkowym, ale dla mnie jest! Moja nowa praca na to pozwala <3 I like it! W związku z tym wybrałam się dzisiaj do Opola na mecz hokeja na rolkach. Oczywiście podziwiać pewnego przystojniaka! ;)
Po powrocie trzeba było coś zjeść, a że miałam ochotę na lekką i szybką kolację wybrałam:

FASZEROWANE PIECZARKI


Przepis:

pieczarki
(ilość zależna od okoliczności i ilości osób)
1 jajko
papryka czerwona świeża
ser żółty lub mozzarella (do posypania)
sól, pieprz

Wykonanie:

Pieczarki umyć, oddzielić kapelusze od ogonków, kapelusze poukładać na blaszce, ogonki i paprykę drobno pokroić, wymieszać z jajkiem, wszystko doprawić solą i pieprzem. Gotowy farsz nałożyć na pieczarki i posypać serem. Wstawić do piekarnika na 180 stopni, jeśli chodzi o czas niestety trzeba obserwować, aż ser się stopi, ok. 10 minut.

Całkowity czas przygotowania: max. 20 min


1 komentarz:

  1. yammi, ja mam dzisiaj zapiekanki (również z pieczarkami) :D mhmmmm

    OdpowiedzUsuń