wtorek, 11 czerwca 2013

Mogłam dać z siebie 100%!

Dzisiaj udało mi się ćwiczyć wcześniej, więc nie zakłócałam życia sąsiadom i mogłam dać z siebie 100%!

Na prośbę Moń wrzucam przepis na

KREM Z POMIDORÓW


Przepis

1 cebula
bulion warzywny/drobiowy
puszka pomidorów
(mogą być też świeże, ale trzeba je sparzyć i obrać)
1-2 marchewki (pokroić)
ser żółty do posypania
(mogą być pestki dyni albo słonecznika)
oregano ,bazylia, sól, pieprz
u mnie obowiązkowo MAGI! <3

Najpierw gotujemy marchewki i cebulę, dodajemy kostkę bulionową. Gdy marchewka i cebula zmiękną dodajemy pomidory, gotujemy, na końcu wszystko razem blendujemy i doprawiamy do smaku.

Przepis jest łatwy, szybki i przyjemny, jedynym minusem jest to, że zawsze wychodzi mi za dużo tej zupy! ;)

Dobranoc ;)

6 komentarzy:

  1. Cieszęęę się za ten przepis :D może w weekend ogarnę tą zupkę :D

    OdpowiedzUsuń
  2. jest pyszna ;) i idealna na lato, kiedy nic się nie chce jeść:D

    OdpowiedzUsuń
  3. Widzę, że odchudzanie leci pełną parą. U mnie to samo! Masakra jak tęsknię za Milką Łaciatą tudzież za Laysami paprykowymi, ale nie ma lekko..ta.. Trzymam kciuki. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja też sataram się ćwiczyć choć u mnie pojawiły się schody

    OdpowiedzUsuń
  5. Gosiu, to trzeba po nich wbiec! ;)

    OdpowiedzUsuń